آ
-
آقائی، مهرداد
راهکارهایی برای بهبود آموزش زبان عربی در مدارس متوسطه ایران [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 91-106]
ا
-
ابراهیمی اورنگ، اکبر
دراسة مضامین المقاومة فی شعر محمود درویش وطاهره صفارزاده [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 183-198]
-
احمدی، قادر
دراسة مضامین المقاومة فی شعر محمود درویش وطاهره صفارزاده [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 183-198]
-
احمدی، قادر
بررسی حوزه معنایی و زبانشناسی موادّ «حسب»، «ریب»، «شکک»، «ظنن» و «یقن» و ارتباط آنها با مفهوم عقل در قرآن [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 5-23]
-
اشتاء، زهراالسادات
تحلیل و نقد محتوای کتاب «عربی، زبان قرآن (3) و(2)» پایه یازدهم و دوازدهم(رشتههای علوم تجربی-ریاضی) «براساس نظریه تایلر در بررسی ملاکهای سازماندهی محتوا» [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 5-22]
-
اصغرپور، حسین
الصحافة وأثرها فی الأدب العربی المعاصر فی مصر بین 1798- 2000 [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 169-182]
-
اصغری، عاطفه
الصحافة وأثرها فی الأدب العربی المعاصر فی مصر بین 1798- 2000 [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 169-182]
ب
-
باغبانی، رضوان
واکاوی ساحتهای تربیت اقتصادی و حرفهای، و علمی و فناوری در کتاب «عربی» پایه هشتم [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 72-82]
پ
-
پارسایی، محبوبه
بررسی و تحلیل ارتباطات غیر کلامی در شعر احمد مطر [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 147-168]
ج
-
جابری نصر، احمد
پیرنگ در داستان های یعقوب شارونی (مطالعه موردی«سراللحیه البیضاء») [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 41-56]
-
جافرنوده، محمّد
«تحلیل محتوای کیفی اشعار جنبش 14 فوریه بحرین» [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 158-177]
-
جلیلی، جلیل
بررسی حوزه معنایی و زبانشناسی موادّ «حسب»، «ریب»، «شکک»، «ظنن» و «یقن» و ارتباط آنها با مفهوم عقل در قرآن [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 5-23]
ر
-
رنجبر، فهیمه
بررسی حوزه معنایی و زبانشناسی موادّ «حسب»، «ریب»، «شکک»، «ظنن» و «یقن» و ارتباط آنها با مفهوم عقل در قرآن [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 5-23]
ز
-
زمانی، مهدیه
نقد و بررسی میزان تطابق متنهای زبان عربی پایه دهم تا دوازدهم انسانی با قواعد آن [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 139-157]
-
زینال زاده، وحید
الصحافة وأثرها فی الأدب العربی المعاصر فی مصر بین 1798- 2000 [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 169-182]
س
-
سلیمی نژاد، فهیمه
چالشهای درس عربی از منظر معلمان مقطع متوسطه (مطالعه موردی: شهرستان سبزوار) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 57-71]
-
سیفی، طیبه
تحلیل و نقد محتوای کتاب «عربی، زبان قرآن (3) و(2)» پایه یازدهم و دوازدهم(رشتههای علوم تجربی-ریاضی) «براساس نظریه تایلر در بررسی ملاکهای سازماندهی محتوا» [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 5-22]
ش
-
شاه وردی، امین
ویژگیهای کهن زبان عربی در قیاس با اکدی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 23-40]
-
شربتدار، حسن علی
واکاوی اشتراکات موضوعی ولفظی در دو قصیده لامیه شنفری و طغرایی [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 127-146]
-
شفائی، مهدی
دراسة مضامین المقاومة فی شعر محمود درویش وطاهره صفارزاده [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 183-198]
ص
-
صادقی، سید جعفر
متدهای بیانی و هنری زبان قرآن در پرتو اسالیب بلاغی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 24-42]
ط
-
طالبی قره قشلاقی، جمال
واکاوی راهبردهای آموزش نحو به غیر عربزبانان [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 178-188]
-
طاهری نیا، علی باقر
«تحلیل محتوای کیفی اشعار جنبش 14 فوریه بحرین» [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 158-177]
ع
-
عباسی، نسرین
بررسی و تحلیل ارتباطات غیر کلامی در شعر احمد مطر [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 147-168]
-
عباسی، نسرین
نگرش ساختارگرایی به شخصیت بررسی موردی رمان الطنطوریه، اثر رضوی عاشور [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 107-126]
-
عباسی، نسرین
«تحلیل محتوای کیفی اشعار جنبش 14 فوریه بحرین» [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 158-177]
-
عبدی، صلاح الدین
نگرش ساختارگرایی به شخصیت بررسی موردی رمان الطنطوریه، اثر رضوی عاشور [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 107-126]
-
عچرش، خیریه
پیرنگ در داستان های یعقوب شارونی (مطالعه موردی«سراللحیه البیضاء») [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 41-56]
-
علی پور، فاطمه
آموزش عربی در دانشگاه فرهنگیان به روش ترکیبی (با ارائه الگویی مبتنی بر موک) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 43-56]
ف
-
فرخی، زهرا
تحلیل گفتمان انتقادی قصیده النسر سروده عمر ابو ریشه بر اساس الگوی نورمن فرکلاف [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 71-90]
ق
-
قاسمی، طاهر
مفردات الأصوات القرآن الکریم بین العلم و اللغة [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 199-215]
-
قاسمی، طاهر
راهکارهایی برای بهبود آموزش زبان عربی در مدارس متوسطه ایران [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 91-106]
-
قاسمی، طاهر
مقارنة الأمثال الشّعبیّة بین العربیّة و الکُردیّة موضوعیّاً ( أمثال الأخلاقیّة و الإجتماعیّة ) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 189-214]
ک
-
کاوسی، سبحان
چالشهای درس عربی از منظر معلمان مقطع متوسطه (مطالعه موردی: شهرستان سبزوار) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 57-71]
م
-
محمودی، اعظم
آموزش عربی در دانشگاه فرهنگیان به روش ترکیبی (با ارائه الگویی مبتنی بر موک) [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 43-56]
-
محمودی، فرزانه
«تحلیل محتوای کیفی اشعار جنبش 14 فوریه بحرین» [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 158-177]
-
مقدسی، یوسف
متدهای بیانی و هنری زبان قرآن در پرتو اسالیب بلاغی [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 24-42]
-
ملا ابراهیمی، عزت
تحلیل گفتمان انتقادی قصیده النسر سروده عمر ابو ریشه بر اساس الگوی نورمن فرکلاف [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 71-90]
-
ملایی، علی اکبر
تحلیل زبان بدن در رمان "الشحاذ" اثر نجیب محفوظ بر اساس نظریه پل اکمن و والس فریسن با سه رویکرد (منشأ، رمزگذاری، کاربرد) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 57-70]
-
ملایی، علی اکبر
تحلیل کیفیّت هنری صور خیال در غزل های ابوتمّام [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 98-117]
-
مهدی، سید هیمن
نقد و بررسی میزان تطابق متنهای زبان عربی پایه دهم تا دوازدهم انسانی با قواعد آن [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 139-157]
ن
-
ناصری سراب بادیه، احسان
تحلیل سیاسی اجتماعی خطبه البتراء بر اساس مفهوم کرونوتوپ نظریه منطق مکالمهای میخائیل باختین [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 83-97]
-
نجارپوریان، علی
تحلیل کیفیّت هنری صور خیال در غزل های ابوتمّام [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 98-117]
-
نصیحت، ناهید
واکاوی ساحتهای تربیت اقتصادی و حرفهای، و علمی و فناوری در کتاب «عربی» پایه هشتم [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 72-82]
و
-
ورناصری قندعلی، زینب
پیرنگ در داستان های یعقوب شارونی (مطالعه موردی«سراللحیه البیضاء») [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 41-56]
ه
-
هوشیار، یاسر
نقد و بررسی میزان تطابق متنهای زبان عربی پایه دهم تا دوازدهم انسانی با قواعد آن [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 139-157]
ی
-
یزدانی، حبیب الله
بررسی نوستالوژی دوری از معشوق در معلقۀ امرءالقیس کِندی شاعر جاهلی عرب [دوره 5، شماره 2، 1402، صفحه 118-138]
-
یوسفی، فاطمه
تحلیل زبان بدن در رمان "الشحاذ" اثر نجیب محفوظ بر اساس نظریه پل اکمن و والس فریسن با سه رویکرد (منشأ، رمزگذاری، کاربرد) [دوره 5، شماره 1، 1402، صفحه 57-70]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد